Odpowiedzi

2010-01-28T22:31:36+01:00
Antyk
średniowiecze V - XV (w Polsce X - XV)
renesans XVI
barok XVII
oswiecenie XVIII
romantyzm 1822 - 1863
pozytywizm 1863 - 1890
Mloda Polska 1890 - 1918
dwudziestolecie miedzywojenne 1918 - 1939
okres wojny i okupacji 1939 - 1945
wspolczesnosc(dzielona na dekady)
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T22:37:11+01:00
Średniowiecze - W polsce od X wieku do 1500 roku, w europie od V do XII wieku
renesans - w polsce od 1500 do 1620 roku, w europie koniec XIII — pocz. XVI w.
barok - w polsce od 1620 do 1764 roku, w europie od końca XVI wieku do XVIII wieku
oświecenie - w polsce od 1740-1822, w europie od 1680 do 1780 roku
romantyzm - w polsce od 1822-1863, w europie od 1789-1799 roku
pozytywizm - w polsce od 1864 roku, a koniec w 1891 roku, w europie od połowy XIX wieku do lat osiemdziesiątych XIX
Młoda Polska - w polsce od 1891-1918 roku, w europie - brak
XX-lecie międzywojenne - w polsce od 1918 do wybuchu II wojny światowej, brak
literatura II wojny światowej - w polsce od okupacji hitlerowskiej oraz okupacji sowieckiej, w europie - brak
literatura współczesna - w polsce od literatury polskiej, która trwa do chwili obecnej, w europie też do dziś.
12 4 12