Chodzę z chłopakiem ponad 7 miesięcy... Wiem o nim wszystko ( NAPRAWDĘ !), ale ostatnio nie mamy o czy rozmawiać... Rozmawialiśmy o wszystkim (bez wyjątku), gdy nie mamy o czym rozmawiać to się kłucimy... Potrzebuje jak najwięcej tematów na rozmowy (ale nie pogoda etc. lub jak minął dzień)... Za najlepszą odpowiedź dodam jeszcze kilka punktów...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:40:41+01:00
O szkole, filmach, muzyce, hobby, zainteresowaniach, książkach, o tym co ci ślina na język przyniesie ^^
2010-01-28T22:41:36+01:00
Jesli gasną tematy do rozmowy, związek zaczyna se wypalać, to o czym rozmawiacie ze soba nie powinno być ściągniete z neta, ale z waszych uczuc. pomysl czy ten zwiazek ma jeszcze jakis sens, pozdrawiam