Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T20:00:04+02:00
Porzucić animozje - porzucić niechęć
nie wpadac we frustrację - nie wpadać w złość
unikać malkontentów - unikać ludzi niezadowolonych ze wszystkiego
zadbać o aparycję - zadbać o wygląd zewnętrzny
unikać ekstrawagancji - unikać dziwactw
pomyśleć o integracji - pomyśleć o zjednoczeniu się, zapoznaniu z innymi ludźmi
30 4 30
2009-10-04T21:00:45+02:00
Porzucić animozje to wyzbyć się niechęci, urazy do kogoś lub czegoś.

Nie wpadać we frustrację oznacza nie wpaść w stan niezadowolenia i poddenerwowania z powodu niemożności zaspokojenia jakiejś potrzeby własnej lub cudzej.

Unikać malkontentów to unikać osób wiecznie niezadowolonych z życia, które zajmują się tylko wyszukiwaniem tylko negatywnych
cech we wszystkich aspektach życia.

Zadbać o aparycję oznacza zadbać o swój wygląd zewnętrzny, o swoja prezencję.

Unikać ekstrawagancji to unikać stylu życia odmiennego od ogólnie przyjętego, unikać dziwactw i nieszablonowości.

Pomyśleć o integracji oznacza pomyśleć o scalaniu, o procesie łączenia się.



56 3 56