Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:53:17+01:00
Według mnie leniuchowanie jest dobrą formą odpoczynku. Kiedy leżymy na łóżku przed telewizorem bądź siedzimy przy komputerze, to nie interesuje nas otaczający świat. Nie obchodzi nas rozlane mleko w kuchni, duża ilość pracy domowej i nauki. Zajmujemy się tylko tym, co nas odpręża i relaksuje. Na tym przecież polega odpoczynek. Jeśli byśmy odpoczywali ucząc się bądź odrabiać lekcje, to takiego postępowania nie można nazwać odpoczynkiem. Odpoczynek polega na zrelaksowaniu i odprężeniu swojego ciała. W dzisiejszych czasach wielu ludzi odpręża wylegiwanie się na kanapie, siedzenie przy komputerze. Często ludzie odpoczywają ucinając sobie drzemkę. Innych form odpoczynku sobie nie wyobrażam.


Liczę na najlepszą :D
2010-01-28T23:04:36+01:00
Uważam, że leniuchowanie jest neutralną formą wypoczynku. Zamiast bezczynnie leżeć możemy porobić inne rzeczy, dzięki którym będziemy się lepiej czuć. Jednym z takich przykładów może być spacer lub bieganie na świeżym powietrzu. Dzięki takiemu spędzaniu wolnego czasu dotlenimy swój mózg. Leniuchowanie wpływa na nasze samopoczucie. Niekiedy czujemy się osłabieni lub też mamy ból głowy. Czasami jednak warto sobie poleniuchować. Możemy wtedy przemyśleć kilka ważnych spraw. Chwila leniuchowania pomoże nam w podjęciu niektórych decyzji nad którymi nie myśleliśmy nigdy przedtem z powodu np. zabiegania w pracy lub szkole. Myślę,że niektórym bardzo potrzebne są takie chwile, w których mogą się zatrzymać i zastanowić się nad swoim życiem.