Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T22:54:09+01:00
Moim zdaniem najbardziej w siebie znajduję Rejenta. Jest szczupły (jak ja), małomówny, zawzięty i sprytny.
2010-01-28T22:54:41+01:00
Ja osobiście uważam, że mnie przypomina cześnik. Czasem zdarza mi się całkiem zapomnieć o bożym świecie i wtedy trafiam do własnego, wymyślonego, w którym czuję się najlepiej. Myślę jednak, iż wiele osób z mojego otoczenia w żadnym wypadku nie dokonałoby takiego porównania. Jednak mam dystans do siebie i często nie biorę wszystkiego na poważnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:55:47+01:00
Siebie znajduję w postaci Rejenta. Jestem osobą ambitną, nie daje łatwo za wygraną tak jak główna postać. Tak jak Milczek jestem sprytny i zawsze chce postawić na swoim. Często również lubię powtarzać jego słowa: "Niech sie dzieje wola nieba, z nią sie zawsze zgodzić trzeba".