Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T23:15:17+01:00
-fazowanie przepływu wody przez tamy
-osuwanie się brzegów
-poszeżanie koryta rzeki
-nierówne dno
-zapadanie się wysepek
-ilość opadów
-wypłukiwanie piasku z dna
-budowy na rzekach
-rozmarzanie lodu
-ilość dopływów


licze na naj;)
2010-01-28T23:17:12+01:00
-prostowanie biegu rzeki
-odcinanie meandrów
-ujednolicenie spadków i kształtu koryt rzecznych
-likwidacja wypłycin, głębokich miejsc i wysp
-obniżenie poziomu dna
-ujednolicenie brzegów
-budowa tam
-budowa stopni wodnch
budowa zbiorników retencyjnych