Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T23:19:48+01:00
1.Wojna Karlistowska(1833-1840)
2.Na Węgrzech wiosna ludów(1840-1849)
3.Wojna secesyjna USA(1861-1865)
4.Kopacz złota w Australii
5.Poszukiwacz diamentów w Afryce.
6.Strzelec rządowy w Indiach
7.Farmer w Kalifornii
8.Handlarz w Brazylii
9.Rozbitek w dżungli
10.Założył warsztat krawiecki
11.Służył na statku
12.Miał fabrykę cygar.
13.Praca w latarni
14.Dalsza tułaczka

3 3 3
2010-01-28T23:22:19+01:00
1830r-wzięcie udziału w powstaniu listopadowym jako ułan
1833-1840- brał udział w wojnie domowej w Hiszpanii
1848-1849r- udział w walkach o odzyskanie niepodległości przez Węgry
1861r-wyjechał do stanów zjednoczonych,
1863r- praca poszukiwacza złota w Australii
podróż do Afryki-poszukiwanie diamentów,
W Indiach obejmuję posadę strzelca rządowego
zakład kowalski w Helenie w stanie Arkansas
Majtek na statku
Fabryka cygar w Hawanie
Asponwall
13 2 13