1.Napisz instrukcję wykonania skłonu w przód. Użyj podanych przysłówków.


PROSTO, WYSOKO, NISKO, GŁĘBOKO.

2.Wyrazy bliskoznaczne:
- niesamowicie,
- obłędnie,
- fantastycznie,
- strasznie,
- czadowo,
- odjazdowo,
- totalnie,
- beznadziejnie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T23:32:26+01:00
1. Na początku należy stanąć prosto tak, aby klatka piersiowa i nasz podbródek znajdował się w linii prostej. Następnie kłaniamy się nisko, niczym przed ważnym dostojnikiem, i próbujemy sięgnąć głęboko, aż do samej podłogi.

Troszkę żartobliwie, to od dostojniku możesz nie uwzględnić ;)

2.
- niesamowicie=obłędnie=totalnie,
- fantastycznie=czadowo=odjazdowo,
- beznadziejnie=strasznie.

Co do wyrazów w bliskoznacznych pewna nie jestem. Są tak powszechne w użyciu, że uzyskały wiele znaczeń.
;*
2 2 2
2010-01-28T23:37:12+01:00
1.Stań prosto z nogami w rozkroku
2.Wyciągnij ręce wysoko do góry
3.Pochyl się nisko
4.Głęboko zegnij tułów
5Wróć do pozycji prostej

2.niesamowicie - niezwykle, dziwnie
obłędnie-szaleńczo, wariacko
- fantastycznie-wspaniale, rewelacyjnie
strasznie-przeraźliwie, okropnie
czadowo-bombowo, odlotowo
odjazdowo-szałowo, wystrzałowo
totalnie- całkowicie, kompletnie
beznadziejnie-fatalnie, tragicznie
2 3 2