Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:58:22+02:00
F(x)=3x²+4x+1

Δ = 16 - 12 = 4
√Δ = 2

x₁ = -4-2/6 = -1
x₂ = -4+2/6 = -1/3

parabola skierowana ramionami w górę, wartości ujemne są dla
x ∈ (-1, -1/3)
4 5 4
2009-10-04T19:59:37+02:00
3x²+4x+1<0
3x²+4x<-1

rownanie rozkladamy na czynniki:

x(3x+4)<-1

oznacza to ze x<-1 i 3x+4<-1
3x<-5
x< -5/3


xE{-5/3 ; -1} -rozw!
4 1 4
2009-10-04T21:36:36+02:00
F(x)=3x²+4x+1
wartosciujemne czyli y<0
zatem 3x²+4x+1<0
Δ = 16 - 12 = 4
√Δ = 2
x₁ = (-4-2)/6 = -1
x₂ = (-4+2)/6 = -1/3

parabola skierowana ramionami w górę, wartości ujemne są dla
x ∈ (-1, -1/3)
3 5 3