Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T23:49:43+01:00
Kup jej kwiaty i zaproś ją do kina ;) po kinie odprowadz ją do domu i wtedy zapytaj czy chce z toba chodzic ;)
1 5 1
2010-01-28T23:49:54+01:00
Normalnie, podchodzisz do niej i pytasz się czy chce z tobą chodzić
1 3 1
2010-01-28T23:52:00+01:00
Uśmiechnij się ładnie, po czym powiedz że musisz jej coś ważnego powiedzieć i że trochę się denerwujesz. No i powiedz że bardzo ją lubisz i Zapytaj; "Chciałabyś ze mną chodzić"?


Powodzenia;]
1 4 1