Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T08:03:42+01:00
1.znajdż liczbę która jest większa o 1,1 od wyniku dzielenia jej przez liczbę 1,1
2. Przez jaką liczbę należy podzielić 1310, aby otrzymać 12 i resztę 2?
Na dziś prosze o pomoc


1)
x - szukana liczba
x = 1,1 + x/1,1
x - x/1,1 = 1,1 / * 1,1
1,1x - x = 1,21
0,1x = 1,21 / * 10
x = 12,1

2)
x - szukana liczba
12x + 2 = 1310
12x = 1308
x = 109
22 4 22
2010-01-29T08:04:21+01:00
1.
Ta liczba to 12,1 - sprawdź:
x = x/1,1 + 1,1 \*1,1
1,1* x = x + 1,21 \prznosisz ze zmianą znaków
0,1*x = 1,21 \:0,1
x = 12,1

2.
1310 : 107 = 12,24
12 3 12
2010-01-29T10:05:36+01:00
1.
x = x/1,1 + 1,1 \*1,1
1,1* x = x + 1,21 \ przenosisz ze zmianą znaków
0,1*x = 1,21 \:0,1
x = 12,1

To jest liczba 12,1

2.
1310 : 107 = 12,24
9 1 9