Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T08:14:32+01:00
A) Zamień na ary.
0,02 ha = 2 a
3200m² = 32 a
0,5km² = 5000 a

b) Zamień na hektary.
320000m² = 32 ha
800a = 8 ha
0,7km² = 70 ha

c) Zamień na metry kwadratowe.
250a = 25000 m2
0,4ha = 4000 m2
¼a = 25 m2
2,7ha = 27000 m2

d) Zamień na kilometry kwadratowe.
150ha = 1,5 km2
1000000a = 100 km2
45ha = 0,45 km2
1 5 1
2010-01-29T08:24:44+01:00
A)
0,02ha - 2a
3200m² - 32a
0,5km² - 5000a

b)
320000m² - 32ha
800a - 8ha
0,7km² - 70ha

c)
250a - 25000m²
0,4ha - 4000m²
¼a - 25m²
2,7ha - 27000m²

d)
150ha - 1,5km²
1000000a - 100km²
45ha - 0,45km²

1 5 1