Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T08:46:29+01:00
Objętość stożka V = 4,5 m³
pole podstawy stożka P = 54 m²
wysokość stożka h = ? m
wzór na objętość stożka ⅓ * pole podstawy * wysokość
V = ⅓*P*h /*3
3V = Ph /:P
h = 3V : P
h = 3 * 4,5 m³ : 54 m² = 13,5 m³ : 54 m² = 0,25 m
h = 0,25 m

Odp. Wysokość stożka wynosi 0,25m.
2010-01-29T08:54:26+01:00
1/3 × 54m² × y = 4,5m³
18 × y = 4,5m³
y = 4,5m³ ÷ 18 = 0,25m

Wysokość stożka wynosi 0,25m