Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T10:00:17+01:00
-gps
-kompas
-mapy google TM
-radar
-nowoczesne latarnie morskie
Chyba pomogłem ;]
2 5 2
2010-01-29T10:00:22+01:00
Pomogłaby napewno:
-mapa
-kompas
-zegarek
-busola
-gps

Umiejętnośc to:
-orientacja czasu
-zręczność
-znanie kierunków


Liczę na naj.. xD
Pozdro. Mikaxx
1 4 1
2010-01-29T10:34:56+01:00
Starożytnym żeglarzom podróżować po morzach i oceanach pomogłyby:
zegarek
latarnie morskie
kompas
mapa


Umiejętności
znanie się na kierunkach świata
1 4 1