Rozwój przemysłu związanego z wydobyciem węgla kamiennego na Wyżynie Śląskiej spowodował wiele zmian w środowisku przyrodniczym.Podaj cztery inne zmiany.
......................
......................
......................
......................

Odpowiedz na pytanie Krainy słabo przekształcone przez człowieka to :...............oraz..................

2

Odpowiedzi

2010-01-29T11:20:34+01:00
Rozwój przemysłu związanego z wydobyciem węgla kamiennego na Wyżynie Śląskiej spowodował wiele zmian w środowisku przyrodniczym.Podaj cztery inne zmiany.

1.Zanieczyszczenia
2.Osunięcie terenu
3.Wycięcie tamtejszej flory
4.Wysoki poziom hałasu,który odstrasza szczególnie ptactwo i inne zwierzęta.

Odpowiedz na pytanie Krainy słabo przekształcone przez człowieka to :polesie Lubelskie oraz nizina Podlaska.

82 3 82
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T13:36:29+01:00
* zanieczyszczenia;
* wysoki poziom hałasu, który wystrasza ptactwo i zwierzęta;
* naruszenie gruntów;
* wycinka tamtejszej flory.

Krainy słabo przekształcone to Polesie Lubelskie oraz Puszcza Białowieska.
108 4 108