Odpowiedzi

2010-01-29T10:29:47+01:00
1.kwasowy
2.obojetny
3.obojetny
4.zasadowy
5.obojetny
6.zasadowy
7.obojetny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T11:37:20+01:00
Odczyn kwasny (NH4)2SO4
odczyn zasadowy Na2CO3, KNO2,
odczyn obojetny Na2SO4, BaCl2, NaNO3, K2SO4

o odzcynia stanowia mocne kwasy czy mocne zasady, lub oba naraz tznodzcyn jest obojetny, slaby kwas moze znaczyc ze mocniejszy wyprze go z soli
kwestia sporna w tym zadaniu moze byc BaCl2 gdyz Ba nalezy do wapniowców czyli mocnych zasad, chociaz aktywnosc spada wraz ze wzrostem masy atomowej
2 5 2