Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T10:21:10+01:00
1. Śpiączki
-Śpiączka Afrykańska
-Śpiączka alkoholowa
-Śpiączka cukrzycowa
-Śpiączka hipoglikemiczna
-Śpiączka mocznicowa
-Śpiączka mózgowa
-Śpiączka toksyczna
-Śpiączka wątrobowa
2. Lamblioza
3. Malarie
-Malaria złośliwa
-Malaria zamartwicza
-Malaria wywołana
-Malaria perniciosa gastrica
-Malaria trzydniowa
-Malaria czterodniowa
4. Toksoplazmoza
5. Rzęsistkowica
6. Czerwonka


Więcej już nie ma!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T10:26:53+01:00
Choroby wywoływane przez pierwotniaki to :
--śpiączka
--lamblioza
--malaria
--toksoplazmoza
--rzęsistkowica
-- czerwonka
--choroba motylicza
--owsica
--glistnica
--włośnica
--balantidioza