Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T11:11:56+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T11:20:30+01:00
Staś czul obowiązek opieki nad Nel.Starali się nawzajem opiekować sobą.Chcieli powrócić do swoich rodzin.Bardzo się bali ze nie zobaczą już swoich domów nigdy.Jednak wszystko się potoczyli szczęśliwie.
Tak wiec w skrócie.
- Staś czuł obowiązek opiekowania się nad Nel ponieważ traktował ja jak siostrę.Tak samo czuła także Nel.
- Chcieli powrócić do domu zdrowi i cali.
- Wiedzieli także ze jak nie powrócą to ich rodziny będą bardzo cierpieć.I z miłości do nich starali przetrwać te złe chwile.

Moim zdaniem to są te cele:) pzdr