Ponumeruj etapy powstawania zawału serca :
Podwyższenie poziomu cholesterolu we krwki
brak tlenu w komórkach mięśnia sercowego
zatrzymanie akcji serca
niewlasciwa dieta
odkładanie się cholesterolu na ścianach krwionośnych
śmieć częsci komórek serca
(błagam o szybką odp.)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T11:21:09+01:00
Podwyższenie poziomu cholesterolu krwi 2
brak tlenu w komórkach sercowego 4
zatrzymanie akcji serca 5
niewłaściwa dieta 1
odkładanie się cholesterolu na ścianach naczyń kwionośnych 3
śmierć części komórek serca 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T11:23:54+01:00
1 niewłaściwa dieta
2 podwyższenie poziomu cholesterolu we krwi
3 odkładanie się cholesterolu na ścianach krwionośnych
4 brak tlenu w komórkach mięśnia sercowego
5 śmieć części komórek serca
6 zatrzymanie akcji serca
2010-01-29T11:48:07+01:00
1. Niewłaściwa dieta
2. Podwyższenie poziomu cholesterolu we krwi
3. Odkładanie się cholesterolu na ścianach naczyń krwionośnych
4. Brak tlenu w komórkach mięśnia sercowego
5. Śmieć części komórek serca
6. Zatrzymanie akcji serca