Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T11:37:57+01:00
1 ha to kwadrat o boku 100 m x 100 m
jeden koszony pas trawnika jest szerokości 50 cm = 0,5 m
takich pasów jest 100 m : 0,5 m = 200,
każdy o długości 100 metrów
stąd droga kosiarki 200 * 100 m = 20000 m = 20 km
kosiarka przebywa drogę 4 km w ciągu 1 godziny,
więc musi pracować 20 : 4 = 5 godzin
zużywa benzynę 0,6l * 5 = 3l
koszt trzech litrów benzyny 4,37 zł * 3 = 13,11 zł

Odp. Koszt benzyny zakupionej do kosiarki to 13,11 zł.
1 5 1
2010-01-29T11:43:14+01:00
1 ha-10 000 m²-0.01 km²

4km/h*0.005km=0.02km²/h

0.02km²/h-0.01km²=30 min

0,6l-1/2h=0,3l

0,3l*4,37=1.311≈ 1.31

benzyna kosztowała 1.31
2010-01-29T12:20:10+01:00
1 ha-10 000 m²-0.01 km²

4km/h*0.005km=0.02km²/h

0.02km²/h-0.01km²=30 min

0,6l-1/2h=0,3l

0,3l*4,37=1.311≈ 1.31

Odp. Do zapłaty za benzynę potrzeba 1.31