Odpowiedzi

2010-01-29T11:34:10+01:00
Rozkazujący

nazwać -nazwij
iść-idź
nazywać-nazywaj
czytać-czytaj
odczytywać-odczytaj

przypuszczajacy
nazwałbyś
poszedłbyś
nazywałbyś
czytałbyś
odczytywałbyś


1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T11:36:32+01:00
Tryb rozkazujący
nazwać - nazwij
iść - idź
nazywać - nazywaj
czytać - czytaj
odczytywać - odczytaj

tryb przypuszczajacy
nazwać - nazwałbyś
iść - poszedłbyś
nazywać - nazywałbyś
czytać - czytałbyś
odczytywać - odczytywałbyś

proszę =]
1 1 1
2010-01-29T11:36:33+01:00
2.os l.poj. trubu rozkazującego
nazwać -nazwij
iść-idź
nazywać-nazywaj
czytać-czytaj
odczytywać-odczytaj



2.os l.poj trybu przypuszczającego
nazwać-nazwałbyś
iść-poszedłbyś, poszłabyś
nazywać-nazywałbyś
czytać-czytałbyś
odczytywać-odczytałbyś
1 1 1