Odpowiedzi

2010-01-29T11:51:46+01:00
1. Wzajemność oddziaływań polega na tym, że oddziałują na siebie co najmniej 2 ciała jednocześnie.
2. Statyczne: zgniecenie plasteliny, rozciągnięcie sprężyny, zgięcie kartki papieru.
Dynamiczne: wprawienie w ruch samochodu, gwałtowne zatrzymanie samochodu, skręt samochodu na drodze.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T11:54:52+01:00
1. Wzajemność oddziaływań oznacza to to, że jeżeli jedno ciało oddziałuje na drugie, to drugie oddziałuje na pierwsze. Tę cechę nazywamy wzajemnością oddziaływań.

2. SKUTKI ODDZIAŁYWAŃ:
dynamiczne.
statyczne.

statyczne- zgniatanie kulki papieru, zgięcie metalowej rurki, stłuczenie talerza, wycinanie obrazków z papieru, dmuchanie balonika

dynamiczne- ruch auta, kopnięcie piłki na boisku do gry w piłke nożną, ruch piłki tenisowej na korcie, ruch kulki śniegu, skok człowieka
13 3 13
  • eeej
  • Rozwiązujący
2010-01-29T13:22:52+01:00
2. -Statyczne(zmiana kształtu ciała) np. rozpłaszczenie plasteliny, rozerwana kartka, złamanie linijki, rozprucie swetra, stłuczenie porcelanowego talerza itp.
-Dynamiczne(zmiana ruchu) np. hamowanie roweru, rzucanie kokosem, zahamowanie samochodu na skrzyżowaniu na czerwonym świetle, skok na spadochronie, skręcanie kierownicą motoru podczas jazdy
9 2 9