Odpowiedzi

2010-01-29T11:51:26+01:00
Pierwsza forma: V1=20*32*6cm3=3840cm
druga forma: V2=12*25*8cm3=2400cm3

5*V1=19200cm3 (bo użyto 5 takich form)
19200/2400=8

Trzeba użyć 8 mniejszych form.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T11:52:28+01:00
20 * 32 * 6 = 3840
12 * 25 * 8 = 2400
5 * 3840 = 19200
19200 : 2400 = 8

Odp: Należało by użyć 8 foremek o wymiarach 12 cm x 25 cm x 8 cm.
8 5 8
2010-01-29T11:53:01+01:00
Do upieczenia chleba użyto 5 prostopadłościennych form o wymiarach
20 cm x 32 cm x 6 cm. Ile należałoby użyć prostopadłościennych foremek
o wymiarach 12 cm x 25 cm x 8 cm, aby upiec tę samą ilość chleba?
20*32*6=3840*5=19200
12*25*8=2400
19200:2400=8
nalezy uzyc 8 foremek
3 4 3