Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T11:55:26+01:00
AB= 7cm
BC= 14cm
CD= 8,4cm
AD= 21cm

AP=PD - trójkąt równoramienny

z wł.ekierki
AP= 2* 1/2 AD
AP= 2* 1/2 21
AP= 2* 7
AP=14

Odp: Długość boków APD wynosi 14cm


daasz naaj . ? ^^
2010-01-29T12:04:03+01:00
CP=x
BP=y

x:14=(x+8,4):21
21x=14(x+8,4)
21x=14x+117,6
21x-14x=117,6
7x=117,6
x=16,8cm=CP

czyli DP=8,4+16,8=25,2cm

y:14:(y+7):21
21y=14(y+7)
21y=14y+98
7y=98
y=14cm

czyli BP=14cm
AP=14+7=21CM
ODCINEK APD=21+25,2=46,2cm