Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T11:58:31+01:00
Los Angeles - 34°N 118°W
Moskwa - 55°N 37°E godz. 6.00 wtorek
N 118°+ N 37° = 155°
jeśli :
1° = 4min
to 155° x min
x = 4 x 155 = 620min = 10h 20min
6.00 - 10h 20min = 19.40
odp. w Los Angeles jest 19.40 dzień wcześniej czyli poniedziałek :))
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T11:59:09+01:00
Współrzędne geograficzne:
Los Angeles 34°N 118°W
Moskwa 55°N 37°E
118°+ 37° = 155°
obliczam:
1° to 4min to
155° to x min
x = 4* 155 = 620min = 10h 20min
6.00 - 10h 20min = 19.40 dzień poprzedzający wtorek czyli poniedziałek
1 5 1