Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T12:17:11+01:00
- dorsz
- śledź
- makrela
- szprot
- okoń
- sandacz
- węgorz
- płoć
- ciernik
- łosoś
- stornia
- skarp (turbot)
- tobiasz
- dobijak
- kur diabeł
- tasza
- iglicznia
- wężynka
- pocierniec
- troć wędrowna
- sieja pospolita
- babka czarna
- babka bycza
- babka mała
- belona
- witlinek
8 4 8
2010-01-29T12:17:52+01:00
- śledź i szprot,dorsz, płastugi,belona,sardela, ostrobok , okonie, płocie, sandacze, szczupaki, jazgarze, krąpie , cierniki, flądrę,
turbota, sieje, sole
5 3 5
2010-01-29T12:19:44+01:00
Ryby:
-śledzie,
-szproty,
-dorsze,
-flądry,
-makrele,
-cierniki,
-iglicznie,
-płastugi,
-lisica,
-belona,
-sardela,
-ostrobok,
-witlinek,
-kilka gatunków babek,
-iglicznie
-okoń,
-płoć,
-sandacz,
-szczupak,
-jazgarz,
-leszcz,
-krąp ,
-ciernik.
-wężyki,
-kur diabeł,
-węgorzyca,
-ostropłetwiec,
-tasza,
-dobijaki,
-tobiasze,
-stornie,
-sieja.

jest jeszcze wiele innych ale dałam całkiem sporo powinno być dobrze :-)
5 4 5