Na osi liczbowej zaznaczono przedział A złożony z tych liczb rzeczywistych,których odległość od punkyu 1 jest niewiększ od 4,5.Przedział A przesunięto wzdłuż osi o 2 jednostki w kierunku dodatnim,otrzymując przedział b.wyznacz wszystkie liczby całkowite,które należą jednocześnie do A i do B.

2

Odpowiedzi

2010-01-29T12:28:17+01:00
To przedzial A zawiera się od <-3,5 do 5,5> przedzial drugi jest przesuniety o wektor [2;0] tak wiec przedzial B należy od <-1,5 do 7,5> wiec częscią wspólną przedziałów A i B jest przedział <-1,5 do 5,5>. Pytają o liczby całkowite więc te liczby to:
{-1;0;1;2;3;4;5}
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T12:33:29+01:00
Z rysunku w załączniku widać że liczby jednocześnie należące do A i B są z przedziału <-1,5 ; 5,5> czyli wszystkie całkowite to -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5
1 5 1