Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T12:18:43+01:00
Masz taki trójkąt i dziurki . Wsadzasz do nich te patyczki i zostawiasz jedno wolne miejsce. Musisz zbijać je przeskakując przed niego . Wygrywasz gdy zostaną ci tylko 3 .
4 1 4
2010-01-29T12:34:53+01:00
Trójkąt Bermudzki to obszar Atlantyku ( w rejonie Bermudów ).
W legendach miejskich kształt tego Trójkąta jest opisywany różnie. Nie istnieje JEDEN USTALONY kształt trójkąta.
W tym rejonie zaginęło wiele statków.
3 5 3