Odpowiedzi

2010-01-29T12:28:05+01:00
-Ludzie popełniają wiele błędów,
-Człowiek zakochany potrafi wiele, nawet zaryzykować życie,
-Kobiety nie zawsze są słabsze psychicznie od facetów,
-Nie warto się kłócić, gdyż nigdy nie przynosi to korzyści,
-Istnieje miłość do śmierci, miłość wymaga poświęceń
-Ludzie potrafią się zmienić pod wpływem miłości

chyba wszystko :-)
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T12:28:54+01:00
Najważniejszą z prawd wynikających z tej lektury jest to, że miłość przezwycięży wszystko. Niezależnie od tego czy dane rody żyją w zgodzie czy dzieli ich jakiś spór para młodzieńców nie zrezygnuje ze swojej miłości. Drugą ważną prawdą jest to, że Romeo jak i jego wybranka za miłość byli w stanie oddać swoje życie. Następnie także ważną prawdą jest to, że nie warto się kłócić, bo nie zdobędziemy z tego żadnych korzyści - można powiedzieć, że wręcz przeciwnie. Puetą tej lektury jest to, że
ludzie niezależnie od wieku potrafią zmienić swoje życie dla miłości.
13 4 13
2010-01-29T13:04:50+01:00
- Istnieje miłość bez granic.
- Zawsze powinniśmy się kierować własnym sercem, a nie zdaniem innych.
- Rodzice nie powinni niepotrzebnie wtrącać się w życie swoich dzieci i z góry planować im dalszych losów.
- Każdy ma prawo sam decydować o własnym życiu.
6 4 6