Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T13:10:40+01:00
Najczęściej przewozi się towary do miast lub państw , gdzie nie można dojechać samochodem lub samochodem towarowym.
Przewozi się : surowce budowlane,pożywienie,materiały,opał.
Mocne strony:
- zapewnienie towaru.
- można niemal wszędzie dopłynąć komunikacją morską.
Słabe strony:
- silnik zanieczyszcza wodę.
-transport jedzie powoli.
-ryzyko zatonięcia,niebezpieczeństwo.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T13:28:02+01:00
Przewozi się : surowce, pożywienie, materiały, opał.

Plusy + :
- dojedzie tam gdzie autem nie dojeździe;
- przystosowania do przewozu prawie wszystkich rodzajów ładunku
- niski koszt jednostkowy przemieszczania przy przewozach na duże odległości

Minusy - :
- komunikacją wodną jedzie się długo;
- jest ryzyko, że statek czy prom zatonie;
1 5 1