Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T13:17:54+01:00
Utrudnia:
-Niekoncentrowanie się na mszy,tylko na innych rzeczach , np. spalony obiad,lub jedynka z przyrody.
-Niechęć słuchania,czyli robienie wszystkiego by nie słuchać Kazania.
-Rozpraszanie uwagi innymi rzeczami np.szczekanie psa,lub płacz dziecka.
2010-01-29T13:19:38+01:00
Przeszkadzanie słodkich nastolateQqQ które przychodzą do kościoła tylko żeby się pośmiac.
2010-01-29T13:23:13+01:00
- Płacz dziecka, szczekanie psów, rozmowy innych..
- Niechęć słuchania kazania.
- Bycie na Mszy Św. z przymusu
1 5 1