Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T13:27:46+01:00
Wiara jest rzeczą , w którą zawsze wierzymy , Nie tylko w istoty chodzace po świecie ale nawet te które sa po za nim np w boga
;)
2010-01-29T13:53:26+01:00
Wiara- to rzecz, przedmiot, osoba itp.,w którą zawsze wierzymy. Mogą to być rzeczy, przedmioty lub ludzie, nie tylko ziemskie.Przykładem niechodzącej po świecie wiary jest wiara w Boga.
2010-01-29T15:14:41+01:00
Dla wielu wiara jest po prostu intelektualnym przyznaniem istnienia Boga.
Wiara jest poręką tych dóbr, których się nie spodziewamy, dowodem tych rzeczywistości, których nie widzimy