Odpowiedzi

2010-01-29T14:11:12+01:00
Masa suchej "masy":
(100%-66%) * 1 t = 34% * 1000 kg = 340 kg
Te 340 kg suchej masy będzie stanowić: 100% - 15% = 85% siana.
Układamy i rozwiązujemy proporcję:
340 kg - 85%
x kg - 100%
85x=34000
x=400
Odp.: Otrzymamy 400 kg siana.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:12:45+01:00
100%-1000kg
60%-x

x= 66%*1000kg/100%= 660kg

1000kg-660kg=340kg

340kg to masa samej trawy bez zadnej wilgoci

100%-15%=85%

340kg - 85%
x-100%

x=340kg*100%/85% = 400kg

Odp z jedeni tony suchej trawy otrzymamy 400kg siana