Odpowiedzi

2010-01-29T14:12:48+01:00
Http://images.google.pl/images?q=zdjecie+wyspa+darkwarez&btnG=Szukaj&gbv=2&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&sa=2&start=0
Pozder ;D
2010-01-29T16:29:34+01:00
Jemu chodziło o avatar admina strony
http://www.darkwarez.pl/forum/img/qspyavatar.png

Nie wiem po co mu to bo ma taki sam, ale..
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T18:17:15+01:00
Http://www.darkwarez.pl/forum/img/qspyavatar.png

:|