Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T13:30:41+01:00
Geschichte ( historia ) ;
Franzosisch ( francuski ) ;
Mathematik ( matematyka ) ;
Musik ( muzyka ) ;
Religion ( religia ) ;
Erdkunde ( geografia ) ;
Biologie ( biologia ).



1 5 1
2010-01-29T13:31:55+01:00
Mathematik,
Biologie,
Französisch,
Religion,
Musik,
Erdkunde,
Geschichte
2 5 2
2010-01-29T13:37:00+01:00

FranzÖsisch - j.francuski
Mathematik - matematyka
Biologie - biologia
Erdkunde - geografia
Geschichte - historia
Religion - religia
Musik - muzyka


2 5 2