Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T13:33:58+01:00
A)12% 725/6211*100%
b)61% 3768/6211*100%
c)8%
d)6%
e)0%
f)13%
i tak robisz z każdym przykładem
licze na najlepszą xD
1 4 1
2010-01-29T15:31:04+01:00
A) .... % liczby 725

100%- 6211
x - 725

x=100%*725 / 6211
x=11,67%
x≈12%

Odp: 12 % liczby 725

b) .... % liczby 3768

100%- 6211
x - 3768

x=100%*3768 / 6211
x=60,66%
x≈61%

Odp: 61% liczby 3768

c) .... % liczby 498

100%- 6211
x - 498

x=100%*498 / 6211
x=8,01%
x≈8%

Odp: 8 % liczby 498

d) .... % liczby 357

100%- 6211
x - 357

x=100% * 357 / 6211
x=5,75%
x≈6%

Odp: 6% liczby 357

e) .... % liczby 31

100%- 6211
x - 31

x=100%* 31/6211
x=0,50%

Odp: 0,5 % liczby 31


f) .... % liczby 832
100%-6211
x - 832

x=100%*823 / 6211
x=13,25%
x≈13%

Odp: 13 % liczby 832
1 5 1