Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T13:31:33+01:00
2 miliony : 2.000.000
Czyli 6 zer.
2 biliony 3 miliardy
2.003.000.000.000
(do zapisania potrzebujemy 11 zer)
2 miliardy , 222 miliony
2.222.000.000
(potrzebujemy 6 zer)
  • EMCI
  • Rozwiązujący
2010-01-29T13:31:38+01:00
A) 2 miliony 2 000 000 = 6 zer
b) 2 biliony 3 miliardy 2 003 000 000 000 = 11 zer
c) 2 miliardy 222 2 000 000 222 = 6 zer
2010-01-29T13:45:12+01:00
A) 2 000 000 czyli 6 zer
B) 2 003 000 000 000 czyli 11 zer
C) 222 2 000 000 222 czyli 6 zer