Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T13:30:37+01:00
Picassa 3 jest dobra ;) i prosta w obsłudze ;)
2010-01-29T13:30:40+01:00
Hm.. moim zdaniem jednym z lepszych programów jest picassa lub też photoshop. :))

Pzdr.. :)
2010-01-29T13:31:07+01:00
PHOTO FILTRE
http://www.dobreprogramy.pl/PhotoFiltre,Program,Windows,12422.html
PAINT SHOP PRO
http://www.dobreprogramy.pl/Paint-Shop-Pro-Photo-XI,Program,Windows,11913.html