Odpowiedzi

2010-01-29T13:37:05+01:00
Uwaga!!!
Już 15.02.2010(piatek) o godz.15.00 odbędzie się wykład prowadzony przez Martynę Wojciechowska(możesz wstawić jakiegoś innego). Pani Martyna podzieli się z Wami przeżyciami ze swojej ostatniej wyprawy oraz opowie o warunkach życia mieszkańców trzeciego świata. Wykład ten obędzie się na Uniwersytecie przy ul. Karłowej 5. Serdecznie zapraszamy!!
47 4 47
2010-01-29T13:40:00+01:00
Zapraszamy na interesujący wykład o Krzysztofie Kolumbie. W programie zobaczycie film przedstawiającym jego życie, postępy w odkryciach i zdobyciu sławy. Można będzie spojrzeć na jego trasy odkrywcze na mapach i ekranach holograficznych. Serdecznie zapraszamy 02.02.2010roku do Szkoły Podstawowej nr 3 przy ulicy Morskiej w Szczecinie
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T13:44:15+01:00

Zawiadomienie
W dniu 30stycznia odbędzie się barzdzo interesujący wykład poświęcony słynnej podróżniczce Martynie Wojciechowskiej.Chcemy zachęcić wszystkich do wysłuchania go,gdyż pojawi się na nim sama Martyna Wojcichowska.Na spotkaniu będzie pokaz slajdów z podrórzy naszej bochaterki.Martyna opowie nam o swojej ostatniej podrórzy i zdradzi gdzie zamierza pojechać w najbliższym czasie.Serdecznie zapraszamy.
12 3 12