Odpowiedzi

2010-01-29T13:48:26+01:00
2005 roku 20,5%
lutym 2006 - 18%
2007 roku 15,1%
2008 roku 7,5%
2009 roku 7,8
Proszę chyba tak:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:57:59+01:00
Z najnowszych danych GUS wynika, że grudzień 2009 r. był kolejnym miesiącem, w którym odnotowano wzrost liczby bezrobotnych i stopy bezrobocia zarówno w stosunku do poprzedniego miesiąca, jak i do analogicznego okresu 2008 roku. Mniejsza niż miesiąc wcześniej była liczba bezrobotnych nowo zarejestrowanych, ale większa przed rokiem. Równocześnie mniej osób niż w listopadzie 2009 wyrejestrowało się z urzędów pracy. W końcu grudnia ubiegłego roku urzędy pracy dysponowały mniejszą liczbą ofert pracy niż w listopadzie oraz w analogicznym okresie poprzedniego roku.
1 1 1