Odpowiedzi

2009-10-04T20:36:24+02:00
Zenek był wysokim i szczupłym chłopakiem. Posiadał ciemne oczy i gęste, ciemne włosy. W chwili gdy dotarł na wyspę wyglądał bardzo biednie. Był ubrany w zieloną, zniszczoną wiatrówkę i brudne, drechowe spodnie. Chłopiec był brudny, a zranioną stopę obwiązywał szmatami.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T20:56:57+02:00
Zenek Wójcik - Chłopiec miał niestyrzone włosy , podniszczona drelichowa kurtka , wymiete spodnie . Był bowiem chłopcem wysokim , szczupłym , ciemnowłosym , miał ładne szerokie brwi .
Bohater miał ok. szesnastu lat . Był nad wiek POWAŻNY I OPANOWANY , SKRYTY , ZAMKNIETY W SOBIE NIEUFNY . W czsie wędrówki ujawniło sie wiele dodatkowych cech ; ZARADNOŚĆ , SAMODZIELNOŚĆ , WYTRWAŁOŚĆ , UPÓR .
Dominująca cecha Zenka była ODWAGA. Mał dobre serce gdy uratował dziecko pozostawione na wozie . Był zdolny do poprawy charakteru . Dzieki temu zyskał przyjaciół .

Proszę ;D
30 1 30