Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T13:58:59+01:00
(zospiszę sobie bo tam troszke niewyraźnie jest)

wtorek-15%
środa-18%
czwartek-3%
piątek-28%
sobota-26%
niedziela-4%
poniedziałek-100%-(15%+18%+3%+28%+26%+4%)=100%-94%=6%

a)
15+18+3+28+26+4+6 100
__________________ =_____ =14,29
7 7

po równa się jest 100 /7 (bo jak to dodaje to się zlewa)

odp.Średni utarg dzienny to w przybliżeniu 14,29

b)
poniedziałek-6%=6% z 3500=6/100 *3500=210 zł
wtorek-15% =15% z 3500= 15/100 *3500=525 zł
środa-18% =18 z 3500= 18/100 *3500=630 zł
czwartek-3% =3%z 3500= 3/100 *3500=105 zł
piątek-28% =28% z 3500= 28/100 *3500=980 zł
sobota-26% =26%z 3500=26/100 *3500=910 zł
niedziela-4% =4%z 3500= 4/100 *3500=140 zł

teraz to musiałabyś przedstawić w formie diagramu słupkowego----->mam nadzieję że umiesz ale jeżeli nie to napisz mi na priv to ci wyjaśnię:P


c)poniedziałek-100%-(15%+18%+3%+28%+26%+4%)=100%-94%=6%

odp.Utarg poniedziałkowy stanowi 6%.
2010-01-29T14:05:03+01:00
C) 100%-3%-28%-26%-15%-18%-4%=6%
6%- poniedziałek

A) średni dzienny utarg- 100% : 7 = 14,28 %
C)
poniedziałek 6 %
wtorek 15 %
środa 18 %
czwartek 3 %
piątek 28 %
sobota 26 %
niedziela 4 %