Odpowiedzi

2010-01-29T13:40:21+01:00
Wszyscy jesteśmy dziećmi słońca, bo pragniemy mieć kolejny nowy dzień.

:-)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • loth
  • Początkujący
2010-01-29T13:42:25+01:00
To dzięki Temu żyjemy , że jest nad Nami Słońce .
To ono Nas ogrzewa .
Bez niego nikt nie byłby wstanie żyć .
Dlatego mówi się , że jesteśmy Dziećmi Słońca .
5 3 5
2010-01-29T18:14:15+01:00
Dzięki słońcu rośliny wytwarzają dla nas pokarm którym się odżywiamy , słońce ogrzewa również naszą planętę , gdyby nie było słońca nie moglibyśmy się opalć ora żyć poniewą nocą nic nie widać natomiast w dzień słońce oświetla ziemię . Bierze również udziła w procesie fotosyntezy więc jest bardzo ważnym czynnikem wpływającym nz życie ludzi
1 5 1