Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:21:58+01:00
1. Uzdrowienie teściowej Piotra 8, 14-17: Teściowa Piotra miała wysoką gorączkę. Pan Jezus poszedł do domu Szymona, ujął ją za rękę a gorączka ustąpiła.
2. Uzdrowienie w szabat człowieka, który miał uschłą rękę 12, 9-14
3. Pierwsze rozmnożenie chleba 14,13-21
4. Uciszenie burzy8,23-27: Gdy Pan Jezus spał w łodzi zerwała się wielka burza. Przerażeni uczniowie obudzili Jezusa mówiąc: "Panie, ratuj, giniemy". Gdy wstał zgromił wichry i jezioro, i nastała głęboka cisza.
2 3 2
2010-01-29T15:46:57+01:00
1.Przemienienie na górze Tabor- Ci trzej zostali zaprowadzeni przez Jezusa Chrystusa na górę, gdzie zobaczyli go w nieziemskiej chwale - Piotr, Jakub i Jan.
2.Objawienie w Kanie Galilejskiej- Matka Jezusa, Jezus i jego uczniowie uczestniczyli na weselu kiedy zabrakło wina. Maryja zauważając to poszła po swojego syna Jezusa i powiedziała jemu, że zabrakło wina i nastał cód. Nagle pojawiło się wino. Dużo wina. A to była zasługa Jezusa, który wode zamienił w wino.
3.Zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa- kiedy Jezus umarł na krzyżu zosatał zaniesiony do groty, która była zamknięta dużym głazem. 3 dnia kiedy kobiety poszły go namaścić Jezusa nie było. Została tylko jego szata.
I to by było na tyle. ;)
2 4 2