Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:11:50+01:00
- Zapewniając dobre warunki i możliwość bytu w zoo.
- Zabraniając ich zabijania i bezwzględne karanie przy złamaniu przepisu.
- Zakaz produkowania i noszenia futer ze zwierząt ( w tym goryli)
- Umożliwienie rozmnażania i ciągłości gatunku ;)
2010-01-29T14:13:40+01:00
Gatunki goryla są gatunkami zagrożonymi wyginięciem, przy czym zagrożenie dla G. b. beringei, G. b. diehli i populacji Bwindi uznano za krytyczne. Od roku 2005 jedyne w Polsce stado tych zwierząt, złożone z trzech samców, trzymane jest w ZOO w Opolu.
2010-01-29T14:14:22+01:00
Umożliwienie spokojnego krzyżowania się gatunku ! ;)
umożliwienie przebywania im w zoo :)