Odpowiedzi

2010-01-29T14:16:28+01:00
A)
600mm2 = 6cm2
2dm2 =200cm2
4m2=40000cm2
1m2=10000cm2
12cm2=12cm2

b)
500dm2 = 5m2
2a=200m2
4ha=40000m2
30000cm2=3m2
c)
7km2=700ha
800a=8ha
50000m2=5ha
2km2=200ha
4ha=4ha

proszę o naj:)
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:17:34+01:00
A)centymetry kwadratowe (cm2):
600 mm2,= 6cm2
2 dm2, = 200 cm2
4m2, = 40000cm2
1m2 = 10000 cm2
12cm2 = 12 cm2
b)metry kwadratowe (m2):
500 dm2,= 5m2
2 a,= 200m2
4ha = 40000 m2
30000cm2 = 3 m2
c)hektary (ha) :
7km2 = 700ha
800 a = 8ha
50000m2 = 5ha
2km2 = 200 ha
4 ha = 4ha
20 4 20
2010-01-29T17:47:04+01:00
A)centymetry kwadratowe (cm2):
600 mm2,= 6cm2
2 dm2, = 200 cm2
4m2, = 40000cm2
1m2 = 10000 cm2
12cm2 = 12 cm2

b)metry kwadratowe (m2):
500 dm2,= 5m2
2 a,= 200m2
4ha = 40000 m2
30000cm2 = 3 m2

c)hektary (ha) :
7km2 = 700ha
800 a = 8ha
50000m2 = 5ha
2km2 = 200 ha
4 ha = 4ha
10 4 10