Odpowiedzi

2010-01-29T14:11:13+01:00
1. Nie bój się księży. Pamiętaj, że spowiedź jest radosnym spotkaniem z Chrystusem, do którego kapłan ma Cię zaprowadzić.
2. Spróbuj zwracać się wprost do Jezusa.
3. Zanim zaczniesz wymieniać grzechy, podziękuj Bogu za to, co dobrego ostatnio się wydarzyło w Twoim życiu.
4. Jeżeli jest to możliwe, pomódl się wspólnie ze spowiednikiem o dobrą spowiedź.
5. Ksiądz też człowiek- może się mylić lub być zmęczonym. Bądź wyrozumiały.
6. Moc odpuszczania grzechów ma ksiądz, a nie jego ubiór. Kapłan nie musi być w sutannie, ani mieć na sobie stuły.
7. Masz prawo prosić o spowiedź poza konfesjonałem. Nie rezygnuj z tego tylko dlatego, że w Twojej parafii nie ma takiego zwyczaju
8. Najlepszy spowiednik to ksiądz, który o Tobie najwięcej wie.
9. Wybierając się na kilkudniowy rajd, nie zmieniasz codziennie butów. Jeśli chcesz daleko zajść w życiu duchowym, zdecyduj się na stałego spowiednika.
10. Mając stałego spowiednika, czasami idź do obcego księdza. Zyskasz nowy punkt widzenia na wiele spraw i unikniesz uzależnienia od jednego kapłana.

Licze na Naj ;d pozdrawiam i mysle ze pomoglam
36 4 36
2010-01-29T14:12:18+01:00
Przepis na dobrą spowiedź ;)

1. Rachunek sumienia.
2. Żal za grzechy.
3. Mocne postanowienie poprawy.
4. Szczera spowiedź.
5. Pokuta ( zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu )

48 3 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:54:11+01:00
Przepis na dobrą spowiedź .

Potrzebne będzie:
50 dag szczerości
20 dag miłości
2 łyżki żałości
pół butelki prawdomówności
proszek "poprawy"

Sposób wykonania:
Wlać w serce 50 dag szczerości wymieszanych z połową butelki prawdomówności. Następnie dodać 20 dag miłości i delikatnie przyprawić dwiema łyżkami żałości. Należy pamiętać, że aby uzyskać oczekiwaną konsystencje, trzeba wszystko robić z zapałem i poświęceniem, oczekującym głęboko w sercu...
Na sam koniec wszystko dokładnie wymieszać dodając proszek "poprawy" i spokojnie czekać na rezultaty.
75 4 75