Odpowiedzi

2010-01-29T14:18:15+01:00
Ponieważ, jest to ciekawa książka o zakazanej miłości. Jest to dramat, który opowiada nam do jakich czynów można się dopuścić gdy jesteśmy bardzo zakochani.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T14:21:10+01:00
Romeo i Julia

Książkę Romeo i Julia moim zdaniem warto przeczytać z wielu powodów.
Pierwszym powodem moim zdaniem jest romantyczna miłość która łączy głownych bohaterów. Miłość która przetrwa wszystko. Piękna romantyczna nie mająca zahamowań. Niestety uczucie to kończy się śmiercią. Uczucie to jest piękne i trudno znaleźć takie w życiu codziennym.
Myśle że inną ciekawą rzeczą tej ksiązki jest sama fabuła.. Ksiązke czyta się szybko i z chęcią jak się zacznie nie idzie skończyć , sama tak miałam :)
Ostatnim przykładem według mnie który tutaj podam jest to iż ksiąka kończy się chociaż w połowie ,,happy endem " mimo iż głowni bohaterowie nie żyją w końcu po całej książce sporów odmienia się i Capulletowie i Montecy godzą sie
6 4 6