Odpowiedzi

2010-01-29T14:15:41+01:00
Rozsądkiem
honorem
odwagą
zawziętością

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:15:58+01:00
Rycerz powinien się kierować przede wszytkim rozumem i odwagą.
Pokazywać swoją męskość i siłę.
Być patriotą oddanym dla swojego kraju narodu i ojczyzny.
Być prawowity a jego idee powinny stać się jego wzorcem w życiu
2 4 2
2010-01-29T14:16:04+01:00
Rycerz powinien kierować odwagą,męstwem,rozumem i honorem.

Jeśli pomogłam to wybierz moją najlepszą ;))