Odpowiedzi

2010-01-29T14:16:31+01:00
W rzymie nie musiały pracować patrycjusze i i ci plebeljusze których było stać na niewolników. Byli oni tak bogaci ze za wszystko służyli im niewolnicy!
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:17:20+01:00
Patrycjusze, ponieważ wywodzili się z zamożnych rodzin, posiadali pełne prawa polityczne, dużo pieniędzy, własnych niewolników i wyłączność na obejmowanie urzędów.
10 4 10